PSÍ HOTEL

Skryje 13, 594 55 Dolní Loučky

tel.: +420 732 511 251, e-mail : regiauttis@seznam.cz

https://psihotel.mypage.cz/

 

SMLOUVA o ubytování psa

 

I.  Smluvní strany

Provozovatel :            ..............................................................................................................

Sídlo :                       ..............................................................................................................

IČ :                           .............................

Tel.:                          .............................                  e-mail :    .............................

Bankovní spojení :      .............................................................................................................

                       

Zákazník :                  ..............................................................................................................

Adresa :                     ..............................................................................................................

č. OP : ................................ tel.: .................................... e-mail : ........................................  

        

II.  Předmět smlouvy

1)  Předmětem smlouvy je ubytování psa, po předem stanovenou dobu a v prostorách k tomu určených.

 

III.  Platební podmínky

1)  Denní sazba za ubytování se řídí aktuálním ceníkem, platným v den podpisu této smlouvy.

2)  Ubytování psa je sjednáno na dobu určitou, přesný termín je uveden v „Osobní kartě“ (čl. IV., odst. 2), s možností dalšího prodloužení.

3)  Platba za ubytování musí být uhrazena následovně :

  •  v hotovosti, a to nejpozději v den umístění psa
  •  převodem na účet provozovatele s tím, že platba bude připsána nejpozději 3 pracovní dny před dohodnutým termínem umístění

4)  V případě rezervace termínu předem, je třeba složit zálohu ve výši 20% z předpokládané ceny za dobu ubytování. Při dodržení následující podmínky je tato  záloha vratná a bude zohledněna v celkovém vyúčtování za pobyt. Jestliže však k ubytování zvířete nedojde a zákazník rezervaci nezruší minimálně 3 pracovní dny před sjednaným termínem nástupu, záloha je nevratná.

 

IV. Povinnosti provozovatele

1)  Provozovatel se zavazuje umístit psa v řádně upraveném prostoru Hotelu pro psy, v obci Skryje, č. p. 13. V případě, že není dohodnuto jinak, zvíře bude provozovatelem převzato osobně, a to přímo v místě ubytování.

2)  Každé ubytované zvíře bude mít vystavenu vlastní „Osobní kartu“, kde budou uvedena specifika a konkrétní podmínky služeb, které u daného zvířete bude zákazník požadovat.

3)  Venčení psa, pokud nebude v „Osobní kartě“ uvedeno jinak, bude standardně prováděno následovně :

  •  u zvířat umístěných v kotci s výběhem        – 1x denně 1 hodinu
  •  u zvířat umístěných v domě (bez výběhu)   – 3x denně 0,5 - 1 hodinu

4)  Krmení, četnost a druh krmiva, bude opět popsáno v „Osobní kartě“. V případě, že nebude blíže specifikováno, bude krmení prováděno standardním způsobem, a to následovně :

  •  dospělá zvířata – 2x denně
  •  štěňata (dle aktuálního věku) – minimálně 3x denně

Jestliže zákazník nezajistí krmivo v odpovídajícím množství a kvalitě a tímto bude krmivo zajišťovat provozovatel, bude toto účtováno přímo na vrub klienta.

5)  V případě, že dojde k poranění či onemocnění psa během ubytování, provozovatel se zavazuje poskytnout zvířeti veškerou veterinární péči s tím, že náklady spojené s léčbou, budou zákazníkovi připočteny k celkovému vyúčtování za pobyt zvířete. Zároveň je provozovatel povinen onemocnění či úraz zvířete nahlásit zákazníkovi na uvedené kontakty, popř. informovat osobu, zákazníkem určenou.

6)  V případě, že provozovatel bude mít jakékoli pochybnosti o aktuálním zdravotním stavu psa, vyhrazuje si právo předat zvíře ke kontrole veterinárnímu lékaři. Tuto prohlídku hradí zákazník.

7)  Jestliže náklady na léčbu překročí sjednanou částku v „Osobní kartě“ (dle čl. V. odst. 5 Smlouvy) je provozovatel povinen informovat zákazníka, či osobu pověřenou. Tím je myšleno náklady na další léčbu, nikoli na záchranu života zvířete.

8)  Provozovatel neodpovídá za náhlé úmrtí psa, způsobené skrytou vadou či dosud nezjištěnými nebo ze strany zákazníka zatajenými, zdravotními problémy.

 

V. Povinnosti zákazníka

1)  V době nástupu k ubytování, je zákazník povinen předat provozovateli potvrzení od veterinárního lékaře o aktuálním zdravotním stavu psa. Toto potvrzení nesmí být starší tří kalendářních dnů před nástupem k ubytování.

2)  Spolu se psem je zákazník povinen předat očkovací průkaz s údaji o odčervení a s platným očkováním proti vzteklině, psince, parvoviróze, leptospiróze, infekční hepatitidě.

3)  Zároveň musí být zvíře zbaveno i vnějších parazitů (např. blechy, apod.). Toto je možno řešit antiparazitálním obojkem.

4)  Zákazník je povinen uvést kontaktní údaje buď své nebo osoby pověřené, kterou bude provozovatel informovat v případě nemoci, či úrazu zvířete.

5)  Do „Osobní karty“ musí zákazník uvést maximální částku na případnou léčbu zvířete, kterou může provozovatel (v případě akutní potřeby) poskytnout za veterinární péči, aniž by musel předem zákazníka o této skutečnosti informovat. Jedná se hlavně o akutní případy, kdy je zvíře v přímém ohrožení života a kdy není možné (v zájmu zvířete) nejdříve shánět svolení zákazníka.

6)  Zákazník odpovídá za škody způsobené umístěným zvířetem, a to v plném rozsahu. V případě vzniklé škody je provozovatel povinen zajistit fotodokumentaci  způsobené škody a zákazníkovi na požádání buď vzniklou škodu přímo ukázat, či předložit fotodokumentaci celé události.

 

VI. Závěrečná ustanovení

1)  Tato smlouva je vyhotovena ve dvou provedeních, z nich každá strana obdrží jeden výtisk.

2)  Na důkaz vážnosti vůle a souhlasu s obsahem této smlouvy připojují smluvní strany své podpisy.

 

 

V ............................................                dne ............................................ 

 

...............................................                     ..............................................

Provozovatel                                                  Zákazník